می‏‌توانم سفارش را تلفنی ثبت کنم؟

بله، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی با پشتیبانان وجود دارد.

دلیل قیمت پایین محصولات در فروشگاه زیبارخ چیست؟

محصولات زیبارخ و دیگر فروشگاه ها کاملا یکسان است و هیچ تفاوتی ندارد، تنها دلایل ارزان تر بودن کالا در زیبارخ، یک عدم پرداخت عوارض گمرکی، دو عدم پرداخت هزینه حمل و سوم واردات بدون واسطه است، علاوه بر این موارد زیبارخ تلاش میکند با کمترین سود ممکن محصولات را عرضه کند تا مشتری ها استفاده کامل و تجربه خرید خوبی را داشته باشند.
فروشگاه زیبارخ همان کالای مورد نظر شما را با قیمت منصفانه و واقعی محصول به دست شما میرساند و هیچ هزینه دیگری به محصول اضافه نمیکند.

آیا برای خرید از فروشگاه زیبارخ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد و بعد از اضافه کردن محصولات به سبد خرید، به راحتی با دادن اطلاعات تماس و آدرس و پرداخت در درگاه پرداخت، سفارش ثبت و برای شما ارسال میشود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهند شد.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست ولی امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای شما در صورتی که به پشتیبان برای تامین شده اطلاع دهید، وجود دارد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن، از قسمت سفارش های سایت قابل مشاهده است. سفارش پس از پرداخت به صورت اتوماتیک در رویه ارسال قرا میگیرد و در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال میشود. همچینین میتوانید با پشتیبان فروشگاه زیبارخ در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید.

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند .
تلاش فروشگاه زیبارخ سریع ترین زمان ارسال برای کلیه مناطق کشور میباشد.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

کلیه هزینه ها بر اساس قوانین و مقررات پست جمهوری اسلامی ایران است. ارسال از بندر گناوه یا استان همجوار صورت میگیرد و یک هزینه ثابت پنجاه هزار تومانی برای سفارشات زیر دو میلیون تومان تعیین شده است. سفارشات بالای دو میلیون تومان رایگان ارسال میشود.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

سفارشات وابسته به آدرسها خریداران، سه الی شش روز کاری به طول می انجامد .
فروشگاه زیبارخ تمامی سفارشات خود را با پیشتاز ارسال میکند که این زمان زودتر نیز میشود.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره ۲۰ رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید. https://newtracking.post.ir یا با پشتیبانی فروشگاه زیبارخ تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد ۲۰ رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

شما به صورت کارت به کارت یا درگاه پرداخت اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید.
همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت زیبارخ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. برای کارت به کارت باید با پشتبانان تماس بگیرید و یا در تلگرام و واتس اپ سفارش خودتان را ثبت کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت زیبارخ امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه زیبارخ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت کنید.
با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
برای اطمینان بیشتر میتوانید یک بار کد cvv2 خود را اشتباه وارد کنید اگر گفت اطلاعات ناقص است یعنی اینکه درگاه امن است و اگر خطایی نداد درگاه مشکل دارد.

آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

بله، همه کالاهای فروخته شده توسط زیبارخ شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض می‌‏شوند و در صورت وجود اشکال و نقض در کالا، طی ۷ روز کاری که از زمان ارسال  کالا محاسبه می‏‌شود، فروشگاه زیبارخ آن کالا را با کالای دیگری تعویض می‏‌کند ودر صورت خواست مشتری هزینه آن برگشت داده میشود.

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) پشتیبانان فروشگاه زیبارخ در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری می نمایند .